torsdag 28 december 2006

Hur länge?

Tidsbegreppet försvinner helt. Jag har ingen aning om hur länge han utsätter mig för denna plåga. Han tar korta pauser för att dricka mera vin, tända en cigarett. Håna mig, slå mig eller bara titta på mig. Jag är tacksam över att han inte bundit mig igen. Det betyder att jag kan vända honom ryggen. Hålla om mig själv i ett förtvivlat försök att komma undan. Han tvingar i mig lite mera vin och jag bryr mig inte. Sväljer det jag kan, resten rinner utefter min hals, ner i sängen. Pauserna är aldrig särskilt långa. Snart plågar han mig igen. Han är så tung, jag har svårt att andas. Vin, tobak och kön blandat i en äcklig stank gör mig illamående. Jag måste spy men kommer ingenstans. Jag spyr i sängen. Så, du mår illa säger han. Sliter upp mig ur sängen, torkar mig hårdhänt i ansiktet med handduken. Sedan sliter han lakanen ur sängen och kastar tillbaka mig ner på madrassen. Så du mår illa? Din lilla äckliga hora, det är ju så här du vill ha det.

Jag ska hjälpa dig säger han och kommer närmare mitt huvud. Jag förstår vad han tänker, får panik och kastar mig ur sängen. Jag hinner inte långt innan han får tag i mig och kastar mig ner på sängen igen. Jag sparkar och slår men det hjälper inte. Trots att han nu är riktigt packad är han så mycket starkare. Han sätter sig över min bröstkorg. Tyngden gör att jag inte kan andas. Jag blundar och bara väntar på att få dö. Jag hatar mig själv för det, men kan inte göra annat. Han har sån makt över mig. Jag tvingas ta emot honom i munnen. Han håller ett hårt tag om mitt hår, jag kan inte komma undan. Hur länge hans lek med mig pågår har jag ingen aning om. Det som känns som en timme kan lika gärna vara två timmar. Eller 10 minuter. Jag avskyr mig själv för att jag låter honom göra detta med mig. Hatar att jag inte kan få honom att sluta. Hur långt är ett helvete? Varför dödar han mig inte så jag slipper plågas?

Inga kommentarer: